Gta 5 Full indir - Tek Link

Gta 5 Full indir - Tek Link
Gta 5 Full indir - Tek Link
Türkiye’de en çok oynanan oyunların başında gelen GTA serileri, yeni oyunu ile de uzun süre gündemden düşmeyecek gibi gözüküyor. Rockstar firması tarafından geliştirilip piyasaya sunulan oyun bir çok bilgisayar oyuncusunun beklentilerini karşılayacak düzeyde.

Öncelikle çoğu GTA oyununda olduğu gibi oyunun ilk açılış ekranında kolay bir menü bizleri karşılıyor. Oyun önce ki oyunlardan bağımsız bir oyundur. Önceki sürümlerden farklı olarak yeni arabalar, yeni karakterler ve farklı bir mekan bizleri karşılıyor olacak. İnternetten bulacağınız bir çok yama ile de oyunu kendinize göre özelleştirebilirsiniz. Rockstar firmasının Gta 5 indir oyunu için piyasaya sunduğu tanıtım videoları ve görüntülerden anlaşılacağı üzere oyun, bundan önceki hiçbir serisinde olmadığı kadar güçlü grafiklere sahip görünüyor.

Yeni çıkacak olan GTA 5’in en önemli özelliği ise multiplayer oynanabilme özelliğidir. Bu oyunla birlikte bir sunucu üzerinden ister arkadaşlarınızla ister o sunucu üzerinde ki diğer GTA 5 indir oyuncularıyla bu oyunu oynayabilirsiniz. Rockstar firmasının yaptığı açıklamaya göre oyunun çıkış tarihi 2013 yılının sonları olarak belirtildi. GTA 5 oyununu çıktığı zaman sitemizden tek link olarak indirebilirsiniz.

GTA 5 Sistem Gereksinimleri
- İşletim Sistemi: Windows 7 64bit
- İşlemci: İntel i3/i5/i7 veya dört çekirdekli AMD FX Serisi
- Bellek: 4 GB veya üzeri
- Sabit Disk Boş Alan: 30 – 35 GB
- Ekran Kartı: Nvidia GTX 460 ve üzeri veya AMD HD 6800 ve üzeri (256 bit Ekran Kartı ) – Shader Model 4.0 ve üzeri, DirectX 10 ve üzeri destekli
- Ses Kartı: 0 DirectX 9.0 Uyumlu ses kartı
- DVD Sürücü

Gta 5 indir
indirme linki;





20 yorum :

  1. Kardeş bu neyin kafası? Gta 5 daha bilgisayara çıkmadı.İnsanları kandırmayın burada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mart ayında çıkacak diye duydum. Bu neyin kafası olabilir sence. Oyun çıktığında bu konudan paylaşılacak işte.

      Sil
    2. Çıktı La Gerçek doğru benim diğer pc de var

      Sil
  2. oyun çıktımı PCLERE ONA GÖRE indirecem boşuna indirmeyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun Martın sonunda çıkacak diyorlar pc için. Konudaki Gta 4 linki. Çıktığında ilk paylaşanlardan olmak için konuyu şimdiden açtık.

      Sil
  3. Gta 5 indir diyip gta 4 linki vermek kadar absürd birşey yok. Pes doğrusu.

    YanıtlaSil
  4. reklam için yapmayacağınız yok

    YanıtlaSil
  5. ohaaaaaaaaaa gta 5 oldu açtım oynuyom



















    tabikkide şaka gta 5 obende galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta 4 nsıl indircem söle msin
      ben indircem güzel oyun

      Sil
  6. PS 4 Var O onda kasmıyo PC gelse türkiyedeki bilgisayarlar kaldırmaz arkdaşlar türkiye leptobunu en az 2500 tl 6000 tl arası oması lazım gta 5 yüklemesi için hd kalitesinde Kasmıcak ama o parayı veremicenize göre hiç uraşmayın bende bile 5500TL lik masaüstü ve 4890 tl lik leptop var onlar çok rahat kaldırıcaktır ps4 oynuyorum sizde ps3 ps4 xbox 360 tafsiye ediyorum gta 5 sidisi o kadar pahalı diyil arkadaşalar 200 tl 2 el bile var ama Online kodu ile alın yoksa online oynamayamasınız arkadaşlarınızla tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim diğer pc 6gb ram hdd 2gb alan 200 gb boş alan 120gb c de 90 gb alıyo benim pc

      Sil
  7. Ya Amcam CD'sini Alcaktı. Almadı.

    YanıtlaSil
  8. ben indirdim öyle bir süperki

    YanıtlaSil
  9. Bunlar yalan GTA 5 değil zaten çıksada PC te 200 TL ve hem de bilgisayarınızın performansı çok iyi olmalı

    YanıtlaSil
  10. YAA GTA 5 HAZİRANDA ÇIKICAK DİYOLAR İNDİRMEYİN BOŞUN

    YanıtlaSil
  11. gta 5 pc ye cıkmadı ama emulatorle oynuyorum bitirdim

    YanıtlaSil