GtA 4 Full İndir - Tek Link

GtA 4 Full İndir - Tek Link
GtA 4 Full İndir - Tek Link
Bugün sizlere dünyada büyük fırtınalar koparmış ve dünyanın en çok oynanan oyunlarından biri olan bir GTA serisini tanıtacağız. Gta 4 indir oyunu büyük bir hayran kitlesi yakalayan Rockstar oyunlarından sadece biri.
GTA serilerinden her oyunda farklı bir karaktere bürünmek, her oyunda değişik görevler ve farklı mekan tasarımlarıyla karşılaşmak bu oyunu sevmenin en güzel yanlarından biri. Çünkü seri oyunlarının çoğu bir süre sonra kendini tekrar edebiliyor. Ama GTA serileri her oyunda gelişerek ve değişerek bu tekrarı yaşamıyor. 

Oyunun ilk açılış ekranında yeni nesil grafik motorlarıyla tasarlanan grafiklerin ne kadar iyileştirildiğini görebiliyorsunuz. Oyunda ki tüm karakterler mekanlar ve arabalar yenilenmiş bir biçimde karşımıza geliyor. Yönettiğimiz kahramanımız Niko Bellic, oyunda ki bir çok görevi tek başına değil de ekip arkadaşlarıyla yapıyor. Oyuna eklenen ufak detaylarla gerçekçilik hissi daha da arttırılmış. Eski oyunlardan farklı olarak oyunun içerisine eklenen ateş gücü yüksek silahlar çok başarılı.

Oyun çok yüksek sistem özellikleri istiyor. Muhteşem grafik özelliklerini görünce oyunun, böylesine yüksek bir sistemi neden istediğini daha iyi anlayabiliyorsunuz.  Yenilenen mekanlarıyla bol aksiyonlu Gta 4 indir oyununu sitemizden indirebilirsiniz. Keyifli oyunlar

Grand Theft Auto 4 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: (Win XP) /(Vista SP2)/(Windows 7)
İşlemci: @ Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz @ AMD Athlon 64 x2 5400
RAM: 2 GB  (XP) / 2 GB (Vista/Win 7)
Ekran Kartı:  NVIDIA GeForce 8600 veya AMD Radeon HD 3850
Disk Alanı: 16 GB

Gta 4 indir                             GTA IV  Full İndir | Part-1

Gta 4 indir Tek Link
http://turbobit.net/funxkx3j4pc8.html

Gta 4 oyun Kurulumu

qmX44lt.jpg (1280×720)yOMGb49.jpg (1280×720)YgS1wMO.jpg (1280×720)sFrSL3T.jpg (1280×720)27WdZ2g.jpg (1280×720)

67 yorum :

  1. gardas bu calısıyomu

    YanıtlaSil
  2. kardeş peki buna crack filan lazımmı yoksa direk yükleyecezmi

    YanıtlaSil
  3. s.a kardeş benim sistem özellikleri bi bakarmısınız gta 4 ü açarmı ?

    işemci: intel(R) Celeron(R) CPU 1000M @ 1.80GHZ 1.80GHZ

    RAM: 4,00 GB (kullanılabilir miktar 3 ,98 GB)

    64 bit Windows 8

    Ekran kartı: 1664 MB
    sizce açarmı gta4 ü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamun aleykum kardeşim , bilgisayarın bu oyunu rahatlıkla açacaktır , çok az da olsa kasma olabilir veya olmayadabilir ama kesinlikle kaldırır. İçin rahat olsun.

      Sil
    2. gta 4 patch dosyalarını atarsan hiç kasmaz

      Sil
  4. virüslü dosya eset hata veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virüslü bir oyun paylaşımı yapmayız. Turbobit indirme linkinden indireceksin. Diğer konu üstü ve konu altı indirme butonları sponsor reklamlarımız.

      Sil
  5. korktum normal hızımız varsa turbobitte 29 saate mi indiriyo ? öyle yazıyodu :D ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlantı hızınıza göre indirme süreleri değişebilir. Yinede süreyi kısaltmak istersen turbobit premium alırsın 13 liraya 1 haftalık pek çok oyunu indirebilirsin.

      Sil
  6. Hocam aldım premerium da yinede hızım 350kb/sn civarında seyrediyor normal midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Premium aldıktan sonra eskisine göre daha hızlı indirmesi gerekiyor.. Birde sizin internet hızınız nedir ? Kaç saat tahmini indirme süresi.

      Sil
  7. o işlerden pek anlamamda mesela turbobitten 7 gb lık bi dosyayı 4 saat civarı indiriyor premerium olduğu halde. Evdeki internetin yavaşlığından mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam 7 gb boyutunda bir dosyayı 4 saatte indiriyorsan daha ne istiyorsun :D

      Sil
  8. part 1
    part2 var 2 sinidemi indircem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 2 partıda indireceksin hocam. Daha sonra bunlardan Part 1i açarak kurarsın oyunu

      Sil
  9. oncelikle oyunu dun indirdim kurdum efcl diye dosya acıldı oyunun kendi simgesi cıkmadı . efcl den oyuna girmeye calıstım olmadı key istedi . nasıl yapacagız bi detaylı fotolu kurulumu gosterebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  10. Kardeşim indiriyorum kuruyorum kısayol windows oyunlarda kayıtlı ozelliklere tıklanmıyor orda ne yapabilirim ordan masa ustunede tıklanmıyor oyunada giremiyorum bi yardımcı olurmusun ? tw ile kurarmısın ?

    YanıtlaSil
  11. Konuya tek Link indirme Linki ile beraber Kurulum için gereken açıklamaların olduğu Video eklenmiştir. Saglamoyun ekibinede teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bende bu rockstar bilmemne var senin oyun simgesinin ustunde o cıkmadı dosyadan ? senden indirdim 26 saat surdu bide yardımcı olurmusun gozunu yiiym .D

      Sil
    2. Oyunu videodaki gibi kurdun mu ? Kurulumu yapmadan simge çıkmaz ki anlamadım o dediğim kısmı.

      Sil
  12. kurdum oyun simgesi windows oyunlarının icine atıyor o zaman sag tıklayıncada ozellikler gelmiyor masa ustune taşı da yok kopyalıyorum ozellikler diyorum windows oyunundaki oyun simgesini gosteriyor ondada crack yapamıyorum ve serial istiyor serial i nerden alabilirim yada tw versem sen yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun seriali yok bu nedenle crack yapman gerekiyor. Gta 4 crack indirdikten sonra crack dosyalarını C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV klasörünün içine yapıştırın.

      Sil
  13. ben derdimi anlatamıyorum burdan indirdim kurdum ettim oyun windows oyunlara gidiyor. ne ise senin verdigin crack te de kopyaladım dedigin gibi. ama oyuna tıklıyorum hic bi hata bişey cıkmıyor oyunada girmiyor ben nerde hata yaptım ? 26 saatte indirdim bide . ayıp ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıp derken oyunu kuramaman benim ayıbım değil senin ayıbın. Madem iddaa ettiğin gibi kurulumu yapmana rağmen oyun yok ortada o zaman oyunu silip yeniden kur ve crack yap. Oyunuda c klasörüne kurduğundan emin ol. Bunun dışında Tek link indirme linkinin yanında video koydum. Videodaki gibi kurulduğunda hiçbir sorun olmuyor..Şuan senin sorununa yardımcı olamıyorum büyük ihtimal kurulumda bi hatan var.

      Sil
  14. bende başarısız ağ diy bişey diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 haftalık tutbobit premium alarak daha kolay indirebilirsin. Tavsiyem al 1 haftalık premium indir birçok oyunu.

      Sil
  15. sansürden sonra bunu indirirsek bişe olurmu ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim sansürle oyun indirmenin bir alakası yok. Sansürün olayı daha farklı. Kandırıyorlar sizi inanmayın şunlara

      Sil
  16. intel(R) Core(TM) i3-2120 CPU @ 3.30GHZ 3.30GHZ

    RAM: 4,00 GB

    64 bit Windows 7 UYGUN MU ACABA ?

    YanıtlaSil
  17. premium aldım 170kb hız 1 günde indiriyo 1 gb kala baglantı hatası diyerek indirme kesiliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bağlantı hatasının premiumla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Aksine premiumda süre dahada kısalıyor. Bağlantı hatası sizin kendi internetinizden oluyor büyük ihtimal.

      Sil
  18. admin ben tek linke bastım 59 saat fln diyo normal indirmede,,,,part 1-2 dede 29 saat dıyo nasıl beklıcez okadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya Boyutu 13 Gb olduğu için normal sürmesi. Torrentten indir bence.

      Sil
  19. Selamün Aleyküm bu oyunu indirdiğimizde internet sayfasını kalıcı olarak değiştiriyor mu?
    :)

    YanıtlaSil
  20. çok uzun sürüyo yüklenmesi o kadar beklemek istemiyorum daha kısa süren bi indirme yöntemi yok mu?

    YanıtlaSil
  21. biri turbobit.net te premiyumu varsa yazabilirmi çunkü 59 saat cok fazla bana guvenebilirsiniz hiçbir sıkıntı cıkarmam

    YanıtlaSil
  22. RAM 2 GB
    Ekran Kartı : ATI Radeon HD 3600 Series - 1225 MB(1GB)
    İntel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @2.20 GHZ 2(CPUs) ,-2.2 GHZ

    Çalışırmı hocam acil yardım ona göre indircem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu oynayabilmek için 2 GB ram ve 1 gb ekran kartı yeterli. Senin sisteminde de bunlar var.

      Sil
  23. Kardeşim benim bilgisayarın özelliklerini anlatıyorum hemen

    İŞLEMCİ : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6400 2.00 GHz
    Ram : 3.00 GB
    32 BİT WİNDOWS 7
    EKRAN KARTI :1798 MB
    AÇARMI GTA 4 ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu kaldırır bilgisayarın.. Ancak windows 7 de denemedim.

      Sil
  24. hocam videoda bi kaç fazladan proggam istiyo onları temin etmek gerekiyo mu yoksa klasik mantıkla indirmek yeterli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O programlar oyunu indirdikten sonraki işlemler için. Eğer winrar varsa pc de daemon tolls felan gerekmez. Ama winrar yoksa videodaki programların yardımıyla aynı şekilde kurabilirsin.

      Sil
  25. Anaaa kine haaa 1 gün 1 part dolmasını bekle diyo diğeride ERROR dio mq

    YanıtlaSil
  26. Bence inanmayin arkadaşlar bende de nedim indirdikten sonra dosya acil adi RAM 2 32 bit windows XP yinede calisiyomu

    YanıtlaSil
  27. merhaba admin
    benim bigisayarim
    (windows7) (core i3) (64 bit) (2.40GHZ) (4 GB ram)
    (graphic 3000) hp pro book
    acaba kaldirirmi?

    YanıtlaSil
  28. lutfen acil yardim edin benim bilgisayarim bu oyunu kaldirirmi?
    bilgisayarin performansini yukarida yazdim lutfen acil yardim

    YanıtlaSil
  29. ben oyunu giriyorum kurdum oyunun introsunda kamera sallanıyo intro bitince oyuna geçince ekranda telefon beliriyo sesler geliyo hala oyun kapanmıyoo :(

    YanıtlaSil
  30. Ram:8GB
    Hafıza:219GB
    Ekran Kartı:2GB

    YanıtlaSil
  31. Üstad kolay gelsin. PC windows 8. oyunu kaldırır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. windows 8 için sorun çıkartabilir. Windows 8 de kuran pek çok kişi dll hatası veya uyumluluk sorunu yaşadı.. Yani sorun çıkartabilir.

      Sil
  32. kardeşim herşeyi yaptım bir tek patch kurmadım ama crack yaptım launc exe tıklıyorum ekrana razor logusu çıkıyor ama oyun açılmıyor acilll yardım edin

    YanıtlaSil
  33. ben birşey soracaktım 3 gün kaldı demesi normal mi ?

    YanıtlaSil
  34. Merhaba GTA 4'ü Tam Olarak 2 Günde İndirdim Crack Yaptım Oyunada Giriyor Ama Kasıyor Patch Yapmak İstedim Ama Patch Yaparken Error Veriyor Hocam Ne Yapmam Lazım ?

    YanıtlaSil
  35. bilgisayarım özellikleri
    2.50 GHZ
    4 gb ram
    1 gb ekran kartı
    kaldırırmı acaba ona göre indireceğim yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  36. windows 8 çalışırmı

    YanıtlaSil
  37. hocam meraba;
    tek likten indirdim ama deamon toolsdan açmıyor oyunu.
    hatta dosya hata veriyor.disk biçimlendir filan bişeyler diyor

    YanıtlaSil
  38. la bi gta 4 cdsi alın sorun olmasın bi 3 lira yada 5 lira vermiyonuz varya :D

    YanıtlaSil
  39. krds benimki şöyle allah için indiriyom acil cevap lazım kaldırırımı şöyle özellikler : pentium dual core cpu E6500 2.93GHz 2,00 ram 32 bit

    YanıtlaSil
  40. abiler oyun nasıl güzelmi

    YanıtlaSil